1. Pieteikšanās no iestādes

Izmantojot pieteikšanos no iestādes, jūs reģistrējaties savas iestādes lapā ar akreditācijas datiem, kurus jūs jau atceraties. Pilna procedūra ir nedaudz sarežģītāka - jūs uzsākat pieteikšanos mūsu pakalpojumā, tiekat novirzīts uz savu iestādi un, tikai pēc veiksmīgas pieteikšanās tajā, tiekat novirzīts atpakaļ. Jūsu iestāde darbojas kā starpnieks daudziem pakalpojumiem, kas pieejami visos CLARIN centros.

2. Jūsu iestāde nav iekļauta sarakstā

Ja jūsu iestāde nav iekļauta sarakstā (lūdzu, mēģiniet meklēt visās pieejamajās valstīs un, iespējams, arī izmantojot savas iestādes anglisko nosaukumu), ieteicams izveidot kontu CLARIN. Pēc konta ieguves turpiniet pieteikšanos no iestādes “Clarin.eu website account”.

Noklikšķinot uz atteikšanās pogas jebkurā no mūsu lietojumprogrammām, jūs tiksit izrakstīts tikai no šīs lietojumprogrammas; servisa nodrošinātāja (sp) sesija un identitātes nodrošinātāja (idp) sesija joprojām ir aktīva. Tas nozīmē, ka, mēģinot pieteikties vēlreiz, jūs, iespējams, nevarēsit atlasīt idp (tiks iegaumēts tas, kuru esat izmantojis pēdējo reizi), vai arī jums, iespējams, netiks prasīts ievadīt lietotājvārdu/paroli savā idp lapā (ja jūs atlasīsiet to pašu idp, jo idp jūs kādu laiku atcerēsies). Papildinformācija par to, kāpēc vienreizēja atteikšanās vietnē Shibboleth nav vienkārša.

Ja vēlaties koplietot datoru (piemēram, prezentāciju), izmantojiet anonīmu/inkognito pārlūkprogrammas režīmu vai aizveriet pārlūku (ne tikai cilni). Iespējams, vēlēsities arī noņemt sīkfailus.